Διάλεξη και συζήτηση με θέμα την ιαπωνική μουσική και συγκεκριμένα την ιδιαίτερη αισθητική του ήχου του σακουχάτσι, του κατεξοχήν αντιπροσωπευτικού κλασικού πνευστού της Ιαπωνίας. Οι θεματικές θα αφορούν στην ιστορία της μουσικής του σακουχάτσι, από τις πρώιμες εποχές έως σήμερα.
Αυτό το Σάββατο 13/5 στις 20:30 στην Academia Culturalis – Κέντρο Επιμορφωτικών Σεμιναρίων για κρατήσεις θέσεων 2314018044
Εισηγητής: Αλέξανδρος Αϊβαλιώτης
Σύντομο βιογραφικό
O Αϊβαλιώτης Αλέξανδρος γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1977. Είναι πτυχιούχος φλάουτου και ανώτερων θεωρητικών μουσικής με σπουδές στο Δημοτικό Ωδείο Θεσσαλονίκης και ιδιωτικά ωδεία στην ίδια πόλη. Επιπλέον γνωστικά του αντικείμενα είναι ο τρόπος του Ζεν (μεταπτυχιακός τίτλος στη γλωσσολογία μέσα από τη χρήση της γλώσσας των δασκάλων του Ρινζάι Ζεν), η σημειωτική της μουσικής και η ιαπωνική διαλογιστική μουσική του σακουχάτσι, του μπανσούρι και του αράβικου φλάουτου.
Αποτέλεσε μέλος δημοτικής φιλαρμονικής ορχήστρας στην Κρήτη ως πρώτο φλάουτο και ενορχηστρωτής πνευστών. Από το 2002 έως το 2012 έλαβε μέρος σε διάφορες συναυλίες κλασικής μουσικής ως σολίστας και ως μέλος σχημάτων μουσικής δωματίου. Από το 2011 ασχολείται με το σακουχάτσι (μελέτη honkyoku και κατασκευή σακουχάτσι), ιδιαίτερα με βάση το στυλ της Kokusai Shakuhachi Kenshukan (Chikushinkai με ιδρυτή τον Yokoyama Katsuya) και ξεκίνησε πρόσφατα μαθήματα εξ αποστάσεως με τον Kyle Kamal Helou της ίδιας σχολής.
Ταυτόχρονα είναι μέλος σχήματος ινδικής μουσικής κίρταν με φλάουτο και μπανσούρι και συνεργάζεται με σχολές γιόγκα της Θεσσαλονίκης σε συνεδρίες ηχοδιαλογισμού με διάφορους αυλούς (φλάουτο, μπανσούρι, σακουχάτσι, νέι). Επίσης από το 1998 ασχολείται με την πρακτική και τη διδασκαλία παραδοσιακών ιαπωνικών πολεμικών τεχνών (Aikido, Iaido, Jodo) και κλασικών koryu (Taijutsu, Kenjutsu).
Τα πεδία έρευνας με τα οποία θα ασχοληθεί στο άμεσο μέλλον αφορούν στη σχέση της γλώσσας με τον ήχο, στις λειτουργίες που επιτελεί η διαλογιστική ιαπωνική μουσική και αν αυτές σχετίζονται με την εξέλιξη του Ανθρώπου σε συνειδησιακό επίπεδο.
Leave A Comment